Veelgestelde vragen

HOELANG DUURT DE RETOURVERWERKING EN DE TERUGBETALING?
Zodra The Skin Institute in Vught jouw retour heeft ontvangen, ontvang je binnen 10 werkdagen een terugbetaling of een aangepaste AfterPay factuur. Mocht je na 10 werkdagen nog geen bericht van ons hebben ontvangen? Dan raden wij je aan om contact met onze Customer Care op te nemen: info@theskininstitute.nl of +31 6 57570087. 

WAT MOET IK DOEN ALS IK EEN BESCHADIGD ITEM ONTVANGEN HEB?
Het kan helaas voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending. Als klant kun je hier natuurlijk niets aan doen. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze Customer Care. Ook is het handig om foto’s mee te sturen van de klacht. Onze Customer Care neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.

KAN IK MEERDERE ITEMS IN EEN BESTELLING RETOUR STUREN?

Het is mogelijk om meerdere bestellingen in één pakket te retourneren. Je kan in dit geval bij het aanmelden van je retour, één van de bestellingen aanmelden via de portal. Belangrijk is wel dat de juiste pakbonnen of papieren aan dit pakket worden toegevoegd (welke items retour worden gestuurd).